ח"כ אדלשטיין: "לא רוצה רפורמה שתתבטל מחר"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אדלשטיין: "לא רוצה רפורמה שתתבטל מחר"

ח"כ יולי אדלשטיין במהדורה המרכזית: "אני חושב שאנחנו זקוקים לרפורמה במערכת המשפט. אני לא רוצה רפורמה שממשלה אחרת תבטל מחר או תנצל את הכוח ולכן אני לא מסתיר את דעתי שצריכים הידברות והסכמה רחבה"

צילום: פלאש 90
21:01
30.04.24
אבי מימרן No Comments on "הסרטון שהפיץ החמאס מעודד, אבל לא מתייחסים למסרים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לפינוי הכרם בשילה: "אני חושב שזה היה מיותר לגמרי. חבל מאוד שכך זה נעשה. אני מקווה שהמראה המאוד קשה הזה יגרום לחלוקת סמכויות ושרשרת פיקוד ברורה. אני מתכוון לעקוב אחרי זה. נדאג שלא יהיה אף קצין שלא ברור לו מי נותן לו פקודות".

על הרפורמה: "אני חושב שאנחנו זקוקים לרפורמה במערכת המשפט. אני לא רוצה רפורמה שממשלה אחרת תבטל מחר או תנצל את הכוח ולכן אני לא מסתיר את דעתי שצריכים הידברות והסכמה רחבה. יש אנשים שאצלם ההתנגדות לכל שינוי במערכת המשפט הוא רפלקס. אני מאמין שחלק גדול מבין את הצורך בשינוי ומוכן לדבר. כשבאים עם רצון טוב אפשר להגיע להסכמה. הרפורמה המשפטית זה משהו שצריך לקבוע לזמן ארוך".

על חוק דרעי: "כל אלה שחתמו על דרעי על עסקת טיעון ממשיכים בקריירה כאילו כלום, כשהיה ברור לכולם שהעסקה מאפשרת לו לחזור לחיים הציבוריים. לאף אחד במערכת הפוליטית לא היה ספק שדרעי ישוב לפוליטיקה. אחיזת העיניים לא מוצאת חן בעיני ולכן אני תומך בחוק דרעי. זה לא חלק מהרפורמה המשפטית. זה נושא אחר".

על זה שאינו שר: "האם אני מאוכזב? אני לא נורא מאוכזב כי תפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון הוא תפקיד רציני. זה לא משרד ממשלתי שפוצל או שיושבים בו כמה שרים".



0 תגובות